چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی

ساخت وبلاگ

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی

پوستر چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ توسط دانشگاه علم و فرهنگ و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی توسط دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی در تاریخ های 5 و 6 اردیبهشت 97 در تهران برگزار می شود. کنفرانس بین المللی وب پژوهی می کوشد تا  پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و متخصصین در زمینه های علوم کامپوتر، فناوری اطلاعات، کتابخانه و ارتباطات را  گرد هم آورده،  دستاوردهای پژوهشگران و صاحب نظران  در حوزه های وب، اطلاعات و زیرمجموعه آنها را ارائه نماید.


اهمیت برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی:
-اهمیت موضوع  وب و اینکه تاکنون هیچ کنفرانس بین المللی به شکل سالیانه با تمرکز در زمینه وب در کشور برگزار نشده است.
-وب یک موضوع بین رشته ای و یا چند رشته ای است که می تواند مخاطبین گسترده ای را از رشته­ های مختلف جذب نماید.
-برگزار کننده اصلی این کنفرانس، دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان قطب آموزش عالی جهاددانشگاهی است.  جهاد دانشگاهی، به عنوان یکی از مهمترین و معتبرترین نهادهای پژوهشی و آموزشی در کشور شناخته شده است و امتحان خود را پس داده است.
-بر خلاف برخی از کنفرانس هایی که بصورت کلیشه ای در کشور برگزار می شود، با توجه به اینکه ماموریت جهاد دانشگاهی انجام کارهای کیفی است، در اجرای این کنفرانس نیز سعی بر رعایت استانداردهای بین المللی می باشد. در این رابطه فرآیند پذیرش مقالات بصورت ساختمند انجام شده و ابزارهای الکترونیکی و هوشمند جهت ارتقاء کیفی مقالات  به کار گرفته خواهد شد.
-با توجه به سابقه جهاد دانشگاهی در نشر و معتبر بودن نشریات وابسته، مقالات منتخب در مجلات مربوطه چهاد دانشگاهی چاپ خواهند شد. از طرف دیگر دانشگاه علم و فرهنگ مجله بین المللی وب پژوهی را نیز تاسیس کرده است و به سرعت به دنبال نمایه سازی آن در وزارت علوم و سایر مراکز معتبر بین المللی نمایه سازی است.
کنفرانس بین المللی وب پژوهی موفق شده است نمایه های مهم داخلی نظیر ISC , SID را در تمام ادوار کسب کند و از سال دوم کنفرانس تحت نمایه IEEE Xplore قرار گرفته است و مقالات ادوار پیشین هم اکنون در این پایگاه معتبر بین المللی نمایه شده است.


محورهای کنفرانس:

کمیته علمی کنفرانس بین المللی وب پژوهی 4 محور اصلی و 12 موضوع را برای کنفرانس تعریف نموده است که عبارتند از: 
محور بنیادی
- وب کاوی ، بازیابی و تحلیل وب
- وب معنایی
- مدل سازی کاربر و شخصی سازی

 محور کاربردی
- وب أشیاء،  رایانش همراه و همه جا حاضر
- کاربرست های سایبری
-شبکه های اجتماعی

محور معماری
- سکوهای رایانش ابری، انبوه و توزیعی 
- سکوها و ابزارهای نرم افزاری وب 

محور پشتیبانی
- اقتصاد، درآمد زایی و بازارهای برخط در وب
- وب و جامعه 
- امنیت، حریم خصوصی و سیاست گذاری در وب
- رسانه و ارتباط شناسی وب
 

کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia

مبانی نقشه برداری حرفه ای...
ما را در سایت مبانی نقشه برداری حرفه ای دنبال می کنید

برچسب : چهارمین,کنفرانس, نویسنده : حسن علی اف survey بازدید : 1445 تاريخ : شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 20:55