هشدار به خریداران محترم انواع دستگاه فلزیاب

ساخت وبلاگ

شما خریداران محترم می توانید از منو سمت راست، لیست بخشی از دستگاه های فلزیاب شرکت را مشاهده بفرمایید.

از خریداران محترم سیستم‌های فلزیاب خواهشمند است قبل از خرید هر نوع فلزیاب، معدن یاب، حفره یاب و غیره به نکات زیر توجه داشته باشید.

الف: هرگز بدون اطلاع از فروشنده‌هایی که موقعیت مکانی مشخصی ندارند، اقدام به واریز مبلغی به حساب آن‌ها جداً خودداری فرمایید، ترفند این شیادان بدین گونه است که با خطوط اعتباری اقدام به تبلیغات می کنند و پس از مدت کوتاهی خطوط جدیدی را جایگزین کرده تا شناسایی نشوند.

ب: مراقب باشید سیستم‌های که هیچ گونه ارتباطی با دستگاه فلزیاب ندارند، با تبلیغ کاذب به شما نفروشند و به عنوان مثال چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی می‌نماییم.

دستگاه‌های ژئوفیزیک که این سیستم‌ها را به نام فلزیاب‌های تصویری تا عمق ۱۵ الی ۲۰ متر معرفی می‌نمایند، که این سیستم‌ها صرفا جهت شناسایی رگه‌های زمین و گسل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که متاسفانه برخی افراد سودجو این سیستم‌ها را به قیمت های بسیار بالا به فروش می‌رسانند.

دوربین‌های حرارتی و دید در شب را به نام فلزیاب تصویری معرفی می‌نمایند که این سیستم‌ها نیز هیچ ارتباطی به دستگاه های فلزیاب نداشته و فقط جهت موارد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های زنده یاب لیزری را نیز به نام فلزیاب تصویری واقعی تا شعاع ۲ کیلومتر با تبلیغات جعلی به فروش می‌رسانند، که این سیستم‌ها نیز هیچ ارتباطی به دستگاه فلزیاب نداشته و صرفا جهت پیدا کردن افراد زنده به هنگام زلزله در زیر آوار می‌باشد. دستگاه زوم ضبط صدای پرندگان و تقویت صدا را به اسم فلزیاب های ماهواره ای با اسامی دروغین و با قیمت های بالا به فروش می رسانند.

از خریداران محترم خواهشمندیم با تحقیق درباره اشخاص و شرکت ها نسبت به خرید اقدام کنند و صرفا به ظاهر دستگاه‌ها توجه نکنند.

توجه اطلاعیه زیر حتما مطالعه شد – دروغ بزرگ به نام فلزیاب ماهواره ای و ردیابی با GPS توجه

هشدار به خریداران محترم انواع دستگاه فلزیاب

گواهی تاییدیه محصول

تایید شدهشرکت فلزیاب تیوا

تاریخ بررسی

2017-11-30

نام محصول

Tiwa Metal Detector

رتبه محصول

مبانی نقشه برداری حرفه ای...
ما را در سایت مبانی نقشه برداری حرفه ای دنبال می کنید

برچسب : خریداران, نویسنده : حسن علی اف survey بازدید : 317 تاريخ : شنبه 11 آذر 1396 ساعت: 4:11